28 Eylül 2009 Pazartesi

cal telefon cal !

bugun arayacaklarini soylediler. ama bugun mu yoksa carsamba mi dediklerini hatirlayamiyorum.ne zaman onemli bir sey soylense unutmak zorunda yim di mi offf. en gec carsamba mi demislerdi?? erkenden uyandim saat 8 bucuk.heyecanlandim.
ararlar mi acaba... o kadar iyi gecmemisti gorusme. ama kotu de gecmemisti , artilari ve eksileri olan bir yerdi. orasi olsun istiyorum, calismak istedigim tarzda bir is tanimi var.benimle gorusmeyi yapan tatli bir hanim mudur vardi. keske arasa hemen gel kiz dese.ben de is arama derdinden kurtuluversem...yeni ciciler alsam sikir sikir. aman sabahlar olmasa...yiksam ortaligi sallasam beyoglunu kokteyllerle cossam, sonra sakinlesip, cok dinamik olan bu ise baslasam, bir suru insanla tanissam, bir suru yer gezsem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder