23 Eylül 2009 Çarşamba

yeni yuvami kaybedebilirim...

aman ne guzel, yine issizim...
annemin yolladigi taze fasulye ocakta isinadursun, ben de uzun bir aradan sonra tekrar yazayim .
bu blogu acmami saglayan isimi kaybettim.yeni yuvamin bu ay ki kirasini borc alarak odeyebilecegim ama bu hafta icinde bir is bulamazsam ne yazikki istanbul daki tek sicak yuvacigimi kaybedecegim. sonra buranin temsil ettigi hersey yikilmis olacak , sevgilim, meslegim , okulum.
burayi kaybedersem meslegimden affiolmayan bir sekilde nefret edecegim. mezun olali 2 yil oldu ve bu degistirdigim kacinci is! bu hafta evdeyim, kendime vakit ayiracagim, kafami toparlamam gerekli. artik gunu kurtaracak islerde calismayacagim.gunu bile kurtarmiyor zaten bu isler. yeni yuvayi kaybedeceksem bir hic ugruna olmayacak, issizlik parasizlik yuzunden olmayacak.onumuzdeki pazartesiye kadar herseyi cozmus, kararlarimi almis olacagim.
o saate kadar, her yaptigimi yeniyuvada yayimlayacagim, aklimdan tum gecenleri, tum okuduklarimi, tum is basvurularimi hepsini...
simdi domatesli taze fasulyemi yiyecegim.ardinan biraz kitap okuyup dinlenecegim.bitanecik sevgilim beni yeni yuvadan alip bu hasta ve mahsun yavruya bir tatli ismarlayacak , geri donunce yenibiris in yeni mezunlar icin yaptigi rehberi okuyacagim , aldigim notlari paylasmak icin 12 de burada olacagim.

evimi kaybetmek istemiyorum,,,

2 yorum:

  1. Umarım herşey hayal ettiğin gibi olur..://

    YanıtlaSil
  2. elimden gelen herseyi yapacagim. umarim hayatta yardim eder :)

    YanıtlaSil