29 Ağustos 2009 Cumartesi

F aS H ion D aYS

bugun elektrik supurgesi almaya giderken bir arkadasimla konustum telefonda ve beni fashion days e cagirdi. supurgeyi alip eve birakip hemen gittim . neyse ki desa dan aldigim ve cok severek giydigim topuklu ayakkabilarimi giydigim bir gunmus. herkes o kadar olaganustu fashion diki basim dondu. birara yakaladigim bir kizi tutup seni uyanik nerden buldun bu etegi ben 1 haftadir avmlerin altini ustune getirdim sadece bir kutu sabun ve body sprey begenipte alabildim, cikar cabuk ben giycem deyiverecektim.tuttum tabi kendimi. ama o ne ayakkabilar , one jeanler, o ne sac o ne bas. yahu siz hangi gezegenden geldiniz diye avlunun ortasinda seslenmedim neyse ki modaci ahaliye.
ben de stil kiyafetler giymek istiyorum, hepsi de milyarder degil ya bu kalabaligin,bi yerlerde gizli olmali bu define..
neyse aksam ev arkadasimla konusurken neden nisantasindaki butiklere bakmiyorsun dedi. ben tamamen unutmusum onlari, oysa ki nisantasinda otururken hep ugrardim. avm ve topsholardan kurtulup butiklere bakacagim. himm biraz gezindim bloglarda ne kadar da bilmedigim marka varmis. :( benim daha cok yolum var cookk :( hangi birini ogrenecegim ben bunlarin bu yastan sonra, keske ben nasil seyler istedigimi soylesem biri beni giydirse...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder