5 Kasım 2009 Perşembe

hayal iste pitpit

yine paranin cok zor kazanildigi bir gunun aksaminda mahallemin sokaginda yuvama dogru yururken, gozlerimden pitpit dokulen yaslara ben bile sasirdim,ne dusunuyordum ve nasil oldu da ben farkinda olmadan agliyordum .gozyaslarim yanagimi islatana kadar nerde oldugumun bile farkinda degildim
kendimle basbasa kalmak iyi geldi.
yine tasinacak olmak canimi oyle bunaltiyor ki.
yine herseyin havada olmasi. onemli kararlar almak zorunda olmak ve tabii hepsinin sorumlulugunu ustume almak...ooof of!
tatil istiyorum, huzur istiyorum, istiyorum iste...
herseyi birakip anneanneme gitsem, ya da annemin yanina. evet elbette bunu yapsam ya..o halde bir ay daha calisip borclarimi odeyip herseyi birakip gideyim annemin yanina dizlerine yatayim dizi izleyeyim olmaz mi harika olur.babuyla debbyi de alirim, kazak orerim, okumadigim ne kadar kitap varsa okurum... olur mu olmaz, sonra kariyeri kim yapacak, hayal iste...

1 yorum:

  1. firfir seni merak ettim gerçekten.kasımdan beri senden ses soluk yok.
    neler yaptın?
    yoksa ailenin yanına mı döndün?

    YanıtlaSil