15 Ocak 2010 Cuma

orada bir yerde



hersey olup bitti , biten birsey yok tabi devam ediyor hayat ama, ben yeniyuvadan ve yeniyuvadan sonra tasindigim evden de tasindim. simdi yeni bir evdeyim. burda kira odemem gerekmiyor. isten bu sayede ayrildim. artik o 3. sinif beyinsizlerle calisamazdim. basima gelmis ne kadar kotu sey varsa bu memlekette , o cinsteki insanlar yuzunden geldi. o grup sakat insanlarin normal insanlarin dunyasinda yasamasi yasaklanmali.hala uzerimden atamiyorken nefretimi nasil oldu da sabrettim 3 ay sasiyorum.borc batagi iste.
bana cok super bir ders oldu minik minik savrulmalarla omurluk savrulmama dersleri aliyorum.
neymis,
ayagini yorganina gore uzatacakmissin. boyundan buyuk islere girmeyecekmissin.
cesaretsizlik degil bu. ama bu hayat cok buyuk , biz bit kadariz.yaparim ederim demek savurmak sipitmak pek kolay, alasini yaptim yaparim da meditarranean ruhumla, ama isler ters gidince kuzucum , ters gidiyor, bunun bedeli inanmadigin bir dunyanin arka sokak islerini yapmaya variyor sonunda, yuzunde berbat bir ifadeyle gunlerin birbirinin ustune devriliyor.hergun hayallerin ve o inanmayip hor gordugun lanet kapitalist dunya karsisinda kuculdukce kuculuyorsun, beni iyi bir terbiye edip beynimi yikamadan hain bir plan yapip kactim o dunyadan.
simdi guvendeyim.icimi unuttugum guzelliklerle dolduruyorum.
guzel heykellere bakiyorum, guzel yemekler ogreniyorum, guzel filmler izliyorum edebiyatin ve siirin dibine vuruyorum.
karsi koyamadigim , gunlerimi gecelerime devirmekten alikoyamadigim ,gozlerine bakip buyulenip oturup kaldigim hipnotik askim ile de kaldigim yere gelemedigi icin nadir zamanlar paylasiyoruz, yogunlastirilmis bu ask vuslatlarinin disinda onu ozluyor askimi sindiriyorum.
oyle sessiz ki, icimdeki sesi duyabiliyorum, bir an ogleden sonra elimdeki kitap sallanan sandalyemden yere dusmeden uykuya dalmadan , bir kelime soyluyor kayboluyor, kusturup bastirdigim sesim benimle tekrar konusuyor...

mutlu oldugum bir is yapmaya baslayana kadar kendime ait bir hayat kurmayacagim, bir copum bile olsun istemiyorum, hicbirseye baglanmak , sorumlulugunu almak istemiyorum...

yeniyuvam dan tasindim, icimi mutlulukla dolduran mahallemi terkettim, bedel olarak icimi curuten , karsi durdugum ne varsa bir parcasi olmak zorunda kaldigim icin.

yeni yuva ben nereye gidersem orasi olacak, eger kendimi goturmeyi basarabilirsem, korumayi basarabilirsem.
icimdeki ses benimle barisacak gibi, zamanim var beklerim...

aksamustu ela gelecek, ona yeni tariflerimden citir citir zeytinli ekmek hazirlarim, yaninada iyi demlenmis bir ihlamur ile sogugun olumsuz etkilerini sokerim icinden , rahatlar ve gider..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder