24 Ocak 2010 Pazar

icimdeki kocakarilarla didismeler...

ooof of yine uyku tutmadi.
basti beni bu oda bu yer, cekip gitsem yok, gitsem diye sizlansam yok, hic faydasi yok.
ya gercekten, kendimden biktim. bu ne ayol miz miz miz. yetti be.
cekeceksin bu yolu gudeceksin bu deveyi kabul et iste.
ne inatci keciymisim ben, yani helal olsun, kendimi usandirdim .
az bi sagduyu, az bi itina, bi yol mantik katmamislar hamuruma.
ben nasi yola getiricem kendimi, daha ne kadar yurtucem kor ateslerde, yani yaptigim hatalara o kadar cok kiziyorum ,su anda da hata ustune hata yappiyorum, elimde bir terlik kendi kendimi bi evire cevire soyle ...
yahu yeter lutfen ama ya. yat uyu artik be kizim saat 5 oldu
alemin feysbuklarina bakip bakip aaa bu ne yapmis aa bak su sirfintiya nasi manita yapmis, yok dunku salak bilmem nerde ise girmis ... yassak kardesim yassak bundan boyle ff, tw,feysbuk .hele hele feysbuk. kendi sesimi duyamiyorum ya , sanki kafamin arkasinda 2 tane tekli koltuga kurulmus 2 koca kari beynimi yediler tttrin gidin ,
zaten ne sigara ne alkol alabiliyorum burda, simdi koparicam kayisi.
bir film izleyip kalkip bi sabahci kahvesine mi gitsem, ya da corbaciya,
bak koca kari arkadan ne diyo- millet cumartesi aksami sabahlara kadar eglensin, sen sabaha kadar uyuyama sosyopat mayyaklar gibi sabaha kadar alemin feysbuklarini karistir, sonra git corbaciya gunu kurtarmaya calis, tuuh rezil bi de genc olucaksin, sen daha yat genclik geciyo, basladi zaten kirsikliklarin sen yat daha.."
ya iste ben bunlarla ugrasiyorum.agliycam simdi ya , kim musallat etti bu dedikoducu kocakarilari basima, ben feysbukuma resim bile koymam gayet coolumdur bir karizmam vardir, ben motor sporlari severim silah atarim sanat yaparim falen felan...yani ben oyle saniyodum icimde sinsi sinsi yerlesmis bu kocakarilar sen de bizim gibi olcaksin diyip moralimi bozuyolar
.. tutturmuslar bi aah eski kiraz guzeli olsaydi yikardi beyoglunu diye..
eski kiraz guzeli 4 nala at binerken simdiki jonjonlar evde dizlerini kirip oturuyorlardi,
ha simdi al bakalim, hep oyle gidecekmis gibi gozukuyor ama senaryoda bir bosluk olunca o bir yerden patliyor.
simdi yat sabah kalk kir dizini otur , yazmaya basla senaryonun bosluklarini , yoksa bi daha cok ararsin alice harikalar diyarini..
laf dinle yelloz seniii..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder