26 Ağustos 2009 Çarşamba

basliyorum..


yeni yuvacikta yeni bir hayata baslamaya calisa calisa sonunda basardim galiba...
canim kadar cok sevdigim ama bir turlu asik olamadigim, ve sonunda kacinilmaz olarak baska birine ilgi duymaya baslayinca biraktigim bir adet sevgilinin huzn-u kederi ile, oturdugum evden tasinip,yillardir hayalini kurdugum gibi yuksek tavanli minik terasli , bu ilk gordugumde asik oldugum yeni yuvama yerlestim. butcemi hice saydim, bembeyaz boyanmis perforjelerini gorunce bir suru hayaller olustu bi gelip bir giden zihnimde. ama tahmin ettigim kadar kolay olmadi eski sevgili dosyasinin kapanmasi. ayrilik hic kolay degildi. kavgalar , hesaplasmalar bitmemisti. hic birseyi pamuklara sarip kaldirmadik lavanta kokulu cekmecelere. yirtmadan, parcalamadan olmadi. ve sonunda acitacak soz kalmadiginda soyleyecek, sustuk.
yeni yuvamda yeni hayatim ertelemeli olarak basladi , hic istemedigim halde bu evin duvarlarinda da yankilandi o kotu sozler.

sonra agir finans problemleriyle bogusmaya basladim. agzina kadar doldurup odeyemedigim kredi karti borcumu annem bir cirpida odemis, oldugundan cok utaniyor, kurtuldugum icin rahatliyor ama elimi tekrar surmeye cekiniyordum. hicbirsey alamadim. bir tek eski bir rum ustasinin el isciligi masif ceviz 80 yillik bir gardrop aldim , diger evden cikardigim tum esyalari eskiciye verip. benim icin iyi bir takas oldu.
yeni yuvada hic fazla bir esya olmayacak dedim kendime. abuk sabuk bir suru seyle doldurmayacaktim yuvacigimi. herseyi az ve oz alacaktim. dolabimdaki kiyafetlerin hepsini gonderdim bir yerlere. en cok giydigim 2 tshirt um 1-2 pantalaon ozel bir kac parca biraktim sadece.
ufak ufak alacaktim ihtiyaclarimi. seve seve biriktirecektim. olmadi. surekli disarda yiyordum. bir turlu parami tutamadim elimde. hos oyle cok bir param yoktu zaten ama yemege cok gidiyordu.
organize olamadim. hala olamiyorum. planlarimi mesela yemek tariflerinden bir defter yapmayi ve pratik yemekler yapmayi ogrenmeyi ve disarda yemege para harcamamayi organize edemedim bir turlu. psikolojik olarak yorgundum ve mide problemim dolayisiyla aclik beklemiyordu. bunun gibi dil ogrenme, bilgisayarimi gelistirme gibi planlarimi da aylar boyunca organize edemedim erteledim durdum. oysa part-time calisiyordum.herseye bol bol vaktim vardi.
neyse zaman gecti. yaz bitiyor. ben yillik izinimdeyim. ve is yerim kapandi gibi bir sey, ortaklar ayriliyor ve bana her an yol gorunebilir. uzun suredir is ariyorum ve hic bir geri donus alamadim.


derkeen..
yeni bir is buldum! hem de evime cok yakin. kalabalik bir yer degil ama umarim yeteneklerimi gelistirebilecegim bir ortam olusur. tabi hersey benim elimde bunu ben yaratabilirim. kalabalik olmamasina uzuluyorum. isin asli sadece ben ve patronum olan bayan var. hic arkadasim yok bu sehirde. bir tanecik sekerpare var o da cok calisiyor. baska hic sekerpare , kurabiye veya nane yok.
ama bu yeni is yine de tukenen umutlarimi yesertti. bu blog benim kendimi organize etmeme yardim edecek. kimse okumasa da ben burdan en samimi hislerimi hayal kirikliklarimi umutlarimi planlarimi yazip yuzlesip, programliycam onlari. keske bu kadar yalniz olmasaydim. cok sevdigim yeni yuvadaki yeni hayatimda pijamali kahve icip fal bakacagim, birlikte rimel secmeye gidecegim, dizi izleyecegim, sarilip sarilip aglayacagim, gulecegim, icimden gelip elma sekeri alacagim, arabam olunca aksamin bi saati istinye sahiline cay icmeye gidecegim arkadaslarim olsa. benim sevgili arkadaslarimin hepsi uzakta. sevgilim var ama o erkek.

neyse. simdi yeni cici sevgilim gelecek. biraz disarda dolasip bi seyler iceriz. ama soz yarin program yapacagim. her isimi o programa koyacagim. artik blogta olmazsa beni yasam kocu paklar.ama blog paklarsa yasam kocuna gidecek paralarla yumusacik esofmanlar, sabahliklar, perdeler ve battaniyeler ve ve.. alirim. yasasin tasarruf ve yasasin tasarrufu harcamak :)

4 yorum:

  1. Bloğuna ilk yorum benden.

    bloğun hayırlı olsun:)
    yeni başlangıçları severim. heyecanlı ve keyifli olur.
    umarım kendine verdiğin sözlerin hepsini gerçekleştirir ve hayatına yeni bir yuvadan sonra yeni bir düzen de getirebilirsin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler!
    sozleri tutamadikca soz vermemeye basliyor insan. ama bu sozleri tutamamasinin tek sebebi kendisi olmuyor her zaman. bir balikci butun gun olta elinde bekleyen,sonra da boynu onde eli bos eve donen acemiye demis ki "baliga kusmeyeceksin". ..

    YanıtlaSil
  3. Haydi hayırlı olsun blogger tioları yazdım o zaman bak bir işine yarar bilgiler var sevgiler

    YanıtlaSil