27 Ağustos 2009 Perşembe

simdi tarif defterini hazirlamaya baslayacagim:) yoruldum biraz kitap okusam dinlensem, sonra yemege cikar aksam eve gelip devam ederim.tamam sabahtan beri blogu hazirlamakla ugrastim.bi suru baska seye dalip gittim.
yarin ofise gidecegim.ayrildigim is yerime. esyalarimi toparlayacagim. 2 patronla calismanin azizligine ugradim, ne yaptiysam yaranamdim. benim yaptigim islere deger verdigini dusundugum hocamin gozunde eski degerimi ifade etmiyor olmaliyim ki yeni gelisen bir projeye beni dahil etmedi.haksiz sayilmaz, uzun sureli bir durgunluk donemi yasadim, sahnede izlenecek SIKICI bir oyun bile yoktu.kimse kalmadi haliyle, herkes gitti. ama hic yikilmiyorum. bu beni sarsmiyor. neler yapabilecegimi biliyorum. ve yapacagim da. tek engelim su gelip giden zihnim.ama toparlanacagim odaklanmayi basaracagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder